Matasicsi




Soha el nem múló, hó-tiszta játék,
mint az életem: e pár évnyi ajándék!

2013. november 2., szombat

Megvalósult álom.

Azt hiszem idekívánkozik az a beszámoló is hogy megjelent Gere Irén verseskötete.
Sok ember segítsége, lelkesedése kellett hozzá, de valóra vált egy álom.
 Mindenkinek, akit illet...!
KÖSZÖNÖM!
Régóta álmodoztam róla, hogy egyszer majd megjelenik egy verseskötetem. Hittem benne, hogy addig nem halok meg! (Szóval most már, akár meg is halhatok!) Igen! Teljesült az álmom.
Már felneveltem egy gyereket, fát is ültettem, nem is egyet, és felépítettem egy házat is, tehát, a kör bezárult.
Teljessé vált az életem. Köszönet érte mindenkinek, aki a kezét nyújtotta, hogy segítsen, hogy megjelenhessen ez a kötet. Megható érzés egy olyan közösség tagjának lenni, akik ismeretlen ismerősként képesek felsorakozni egymás mellé, ha úgy ítélik meg, hogy „érdemes”.
Köszönöm mindenkinek, aki mellém állt!
Külön köszönöm Zitának és Dittának, a virtuális barátságukat, és hogy hisznek bennem!
Matas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése