Matasicsi




Soha el nem múló, hó-tiszta játék,
mint az életem: e pár évnyi ajándék!

2013. július 31., szerda

Tervezem a jövőt.

Porból lettünk...?
porrá leszünk...?
...már kijelöltem
a helyet a polcon,
ahová majd a hamvaimat
rakják...!
szembe a TV-vel,
a Nappal, meg
persze az ablakkal...
- kértem: egyszerű,
szerény legyen
a "k*csögöm" -
(tegyék mellé
naponta a kedvenc
söröm) - na, jó!
nem a k*csögöm,
az urnám -
(mondták azt is:
ne fogalmazzak
durván)
...szóval, megbeszéltük:
míg a család pénzt
hajhászva a bolondját
járja, majd én
vigyázok a házra...
(Nem mintha eddig
nem ezt tettem volna),
...csak a státuszom
változik:
felkerülök egy
magasabb polcra!        

1 megjegyzés:

  1. Vicces vers , de nagyon szomorú . Szeretem olvasgatni , és örvendek , hogy újra rád találtam .

    VálaszTörlés